وقتی غذا را همراه خانواده میخورید طعم بهتری دارد

وقتی غذا را همراه خانواده میخورید,مزه ی بهتری دارد. Eve Reed ایو رید این روزها من کسی هستم که فرزندانم بزرگ شده اند و خانه را ترک کرده اند. Empty-nester: در آمریکا به صورت عامیانه به کسی میگویند که بچه هایش بزرگ شده و به خانه های خود رفته اند. دو نفر از ما در خانه هستیم.دخترانمان سال ها قبل خانه را ترک کردند و یکی از آنها خودش دو فرزند دارد.بنابراین وقتی شوهرم دور است من تنها غذا میخورم.قطع به یقین در مورد خودم میگویم که وقتی غذا را با خانواده بخورید,غذا طعم بهتری دارد.مفهوم خانواده میتواند به معنی هرکسی باشد که هنگام صرف وعده های غذایی در خانه باشد.بنابراین ممکن است ما من و همسرم فقط شامل یک زوج بشود;یا یکی از والدین به همراه یک فرزند,یا هردو والد و فرزندان و یا چند نسل باهم غذا میخورند.این اتفاقی است که حداقل هفته ای یکبار در خانه ی من;زمانی که فرزندان و نوه هایم برای صرف یک وعده غذای خانوادگی می آیند,می افتد.نمیدانم چگونه شروع کنم؟برای اجرای وعده ی غذایی خانوادگی ,کافیست همان چیزی راکه در تنهایی آماده میکنید را برای این دورهمی در نظر بگیرید,فقط آن را با هم اطراف یک میز بخورید.از نظر خیلی از افراد,وعده ی خانوادگی به معنی غذای از قبل تهیه شده(برنامه ریزی شده)است. cooking from Scratch: یک رژیم غذایی سالم که باید آموخته شود.این غذا سالم است و از بابت اینکه بدون داشتن امکانات خاصی و باترکیبات تازه درست میشود,سرگرم کننده هم هست. اما از نظر من,میتواند حتی یک وعده غذایی باشد که از بیرون سفارش داده میشود و این کنارهم غذا خوردن برای همه و مخصوصا کودکان فوایدی دارد.ممکن است برخی از شما به این دلیل که همه ی اعضای خانواده همزمان باهم در خانه نیستند تا باهم غذا بخورند;آن را انجام ندهید. از نظر کودکان فقط اگر یکی از والدین هم حضور داشته باشد تا با او غذا بخورد و همه غذای یکسانی سفارش بدهند;آن غذا خانوادگی محسوب میشود. من این موضوع را میشنوم که بعضی از شما میگویید اما کودک من غذایی را که من دوست دارم بخورم را نمیخورد.وقتی شما از تقسیم مسئولیت در تغذیه کودکان پیروی میکنید;شما مسئول چیزی هستید که آماده میکنید و اینکه کی و کجا آماده میشود و اینکه کودکتان غذا را میخورد یا نه و مقداری که میخورد;از مسئولیت های شما نیست.آن قسمت به عهده ی خود آنهاست .غذا را روی میز بگذارید نه داخل بشقاب هر شخص و حداقل یک خوراکی را که میدانید فرزند شما در صورت گرسنگی میخورد;در آن قرار دهید.که معمولا نان-ماکارونی ساده-برنج-شیر یا ماست است.در داشتن وعده های غذایی خانوادگی فواید زیادی وجود دارد و لزوما در مورد افزایش انواع غذایی که کودک شما میخورد نیست.اگر شما خوردن وعده های غذایی خانوادگی را با داشتن این هدف در ذهنتان شروع کردید;ممکن است ناامید شوید.جالب ترین مورد این است که والدین گزارش میدهند که فرزندانشان عاشق غذا خوردن خانوادگی هستند.آن ها برای زمانی که با خانواده هستند ارزش قائلند,مخوصا برای نوع و مقدار غذایی که میخواهند بخورند;فشاری بر آنها تحمیل نمی شود.به همین دلیل انجام این وعده ها ارزشمند است.آن را امتحان کنید و بعد از آن واکنش فرزندتان را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *